خانه » اخبار » عکس و مشخصات قاتل وحید مرادی کیست؟+علت دعوا و قتل

عکس و مشخصات قاتل وحید مرادی کیست؟+علت دعوا و قتل

عکس و مشخصات قاتل وحید مرادی کیست؟+علت دعوا و قتل

کشته شدن وحید مرادی : وحید مرادی شرور معروف که چندی پیش در درگیری با دوست خود در مهمانی او را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر به قتل رسید.


وحید مرادی شرور معروف امروز هنگام هواخوری در حیاط زندان رجایی شهر با یک سری از زندانیان درگیر شد وحید مرادی در این درگیری و بر اثر اصابت جسم برنده به قتل رسید، شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اعلام این مطلب مرگ وحید مرادی را تایید کرد. وی ادامه داد: قاتل وحید مرادی شناسایی و تحقیقات از قاتل وحید مرادی ادامه دارد.

اولین فیلم از جسد وحید مرادی

[embed width="450" height="450" ]http://www.silamusic.ir/wp-content/uploads/2018/07/قتل-وحید-مرادی-در-زندان-_-خبر-کشته-شدن-وحید-مرادی-در-زندان.mp4[/embed]

اولین عکس و فیلم منتسب از جسد وحید مرادی نشان می دهد که قاتل از پشت سر او را هدف جسم تیز قرار داده است. وحید مرادی، شرور معروف ۳۴ ساله تهرانی، چندی پیش و در حالی که یک روز از آزادی او – وحید مرادی – گذشته بود در یک مهمانی، یکی از دوستان خود را به قتل رساند و متواری شد. وحید مرادی پس از پیگیری‌های پلیس در ۵۰ متری خروج از کشور و در مرز ترکیه دستگیر شد و این در حالی بود که وحید مرادی بخاطر شلیک گلوله پلیس به پایش در صحنه قتل دوستش زخمی بود. وحید مرادی بعد از بازداشت اقرار کرد قتل را در اوج عصبانیت و بخاطر شوخی های مقتول انجام داده است. وحید مرادی پس از بیان جزییات جنایت در محل قتل به بازسازی صحنه قتل پرداخت و وحید مرادی در آخرین فیلمش جلوی دوربین پلیس کاملا قتل را ناخواسته عنوان کرد. وحید مرادی با دستور بازپرس به زندان رجایی شهر انتقال یافت و بخاطر درگیری با زندانیان یا بهنابه روایتی قربانی انتقامگیری شد. دوربین های زندان صحنه قتل و آخرین نفس های وحید مرادی را ضبط کرده اند که در اختیار بازپرس قرار خواهد گرفت. وحید مرادی به قدرت نمایی هایش در اینستاگرام مشهور بود و به اصطلاع وحید مرادی شاخ اینستاگرام شناخته می شد و عجیب اینکه خیلی ها وحید مرادی را مورد حمایت قرار می دادند. خیلی ها نیز به وحید مرادی لقب وحید مرادی عقاب ایران را داده بودند

قاتل وحید مرادی کیست عکس و مشخصات قاتل وحید مرادی

هویت قاتل وحید مرادی در حالی فاش شد که او با یک پرونده قتل دیگر در زندان درگیر بود. روز گذشته خبری مبنی بر قتل وحید مرادی در زندان رجایی شهر منتشر شد. خبرها حکایت از این داشت که وحید مرادی، شرور سرشناس تهران و ملقب به عقاب ایران هنگام هواخوری در زندان با یکی دیگر از زندانیان درگیر شده و در جریان این درگیری با ضربات جسم تیزی به قتل رسیده است.

قاتل وحید مرادی کیست؟

شامگاه ۱۳ بهمن سال ۹۵ بود که درگیری چند تن از اراذل و اوباش در خیابان منصور و آشتیانی به پلیس گزارش شد. اکیپی از ماموران کلانتری بیسیم به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد که در جریان این درگیری فردی به نام علی با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است. تحقیقات نشان داد که مقتول با ضرب گلوله سعید، یکی از اشرار سطح یک تهران به قتل رسیده است. اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید و همدستش در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا سرانجام مخفیگاه هر دو آنها در فاز دوم اندیشه و شهرستان قم – منطقه توانیر شناسایی شد. با شناسایی مخفیگاه سعید و همدستش، هر دو در دو عملیات همزمان در شامگاه یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند . در جریان تحقیقات از سعید مشخص شد که او علاوه بر قتل علی، در یک سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز نقش داشته است.

جنایت در زندان

روز گذشته هنگام هواخوری میان وحید مرادی و سعید درگیری لفظی رخ داد که این درگیری در سالن زندان نیز ادامه پیدا کرد. در ادامه این درگیری به زد و خورد تبدیل شد که در نهایت وحید با جسم تیزی به قتل رسید. هم اکنون تحقیقات از سعید برای رازگشایی از این پرونده قتل ادامه دارد.

عکس و مشخصات قاتل وحید مرادی کیست؟+علت دعوا و قتل

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*